kuman yang berada di dasar laut yang dalam pun adalah dalam pengetahuan Allah

perabih duit

semenjak 2, 3 menjak ni aku dok pikir mcmane nak perebih duit...haha. jd 1 keputusan telah dibuat:

1. tkr hp....skng ni da pakai htc tytnII. update skit la best la htc ni. beli second suda. kalu baru mahal woo.rugi..kalu aku tahu dr dulu lg aku da pakai.ciri2 yg aku suke sngt psl htc ni sbb pakai window mobile, biase la standard pda la. skng ni ver 6.0. aku rse kne usahakan untk upgrade ke ver 6.5. pstu 1 lg yg bestnye gps. gne software garmin mobile XT. free je xkene bayar pe pn. pegi mane2 pn xsesat la insya Allah. selamat tinggal la hp aku dulu SE P1i. aku da jual ke sele greenday.


SE P1i


htc tytnII
2. beli psp..ni beli msase bulan pose. mase tu jd imam teraweh di Beranang, Kajang. beli ngan bdk cina di Nilai, dkt ngan INTI kolej. PSP phat white ( version 1006 ) modded with 5.00 m33-6. ni model yg lame.boleh la sekoda wat amal. 



3. tambah koleksi baju..apelagi burberry brand la. br ni da dpr 3 helai baju burberry, 1 kemeja guess, 1 kemeja paul smith. kemeja ni mcm baru. semestinya 'bundle items'. masih lagi mencari burberry....

0 comments: